Autocollants Golf5Forum disponibles !!!!
01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/CommunicationPossible SymptomsMulti-Function-Display (MFD) can not be operatedPossible CausesSteering Column Control Module Supply Voltage insufficientFuse(s) faultyWiring/Connectors from/to Steering Wheel Controls faultyPossible SolutionsCheck Steering Column Control Module Supply VoltageCheck Fuse(s)Check Wiring/Connectors from/to Steering Wheel ControlsSpecial NotesWhen found in VW Golf/Jetta (1K): Steering Column Control ModuleCheck Fuse(s) SB2 (E-Box Low) or SB16 (E-Box High) in the Engine Compartment Fuse Box.Check Connector T5k on the Steering Wheel ControlsCategory: Fault Codes
j'ai fais le nouveau codage dans le module 16 - sterring weels -----> 0002012 et rien de rien bizarre2
bon ben fusible 17...rien avoir faut peut etre trouver un autre emplacement, ca peut pas etre con, en effet si la voiture n'est d'origine pas equipee du mlf, peut etre qu'il n'ont pas mis de fusible... je lis et relis le manuel, et je trouve pas d'emplacement "volant" ou le meme genre...