Oula si vous comprenez ça :
Donc ,
L'drache DSG chupporte deul' glou-bec ed' vue mécanique +- 500Nm , mais chelon l'castonade ed' conduite , il est possible que les embrayages patinnes deja a partir ed' 460-480Nm .
Que l'embrayage patinne un abrandoulle c'est pas chi grave , car en diminuant l'quinquin on peut y résoudre . L'tchiot jaune probleme c'est que a partir ed' 450Nm environ il y a un brayou risque beaucoup plus chérieux .
L'glou-bec est que a partir ed' 450Nm et un nonoche ed' couple trop rapide , l'wassingue deul' CH'NORD (donc l'ordinateur ed' gestion deul' DSG) , pourrait pensé qu'il est temps ed' quehir ed' rapport , chouvent il monte meme ed' 2 rapports !! L'arsoule c'est que l'CH'NORD prépa toujours l'balayeux rapport , mais chi l'CH'NORD monte ed' 2 rapports , ch'dernier rapport ne chera pas encore pret et l'gueule ed' bois explosera ed' l'interieur car les roues dantées ne cheront pas encore allignées .